Adventure in the Hopfields (1954)

Verenigd Koninkrijk
Familie / Avontuur

geregisseerd door John Guillermin
met Mandy Miller, Hilda Fenemore en Russell Waters

Wanneer Jenny Quin (Mandy Miller) per ongeluk het servies van haar moeder breekt, ziet zij zichzelf genoodzaakt het te vervangen. Ze schraapt al het geld bij elkaar dat ze kan vinden en gaat op pad. Haar reis begint slecht wanneer zij door een stel vervelende kinderen van haar geld wordt beroofd en aan een paal in het weiland wordt vastgebonden. Deze vervelende kinderen worden echter als helden onthaald wanneer zij Jenny weer losmaken op het moment dat het enorm begint te onweren.

avatar van missl
De film gaat iets anders dan hierboven beschreven. Kijkt wel lekker weg, goede muziek en duurt niet te lang waardoor het vermakelijk blijft. Prima.