ad

Geregisseerd door: Barbara Stepansky

Met onder meer: Sofia Vassilieva, Melora Walters en William Mapother

Releasedatum: 10 november 2009

Over Hurt

Hurt volgt de familie Coltrane, die sinds de onverwachte dood van de vader hun levensstijl hebben moeten veranderen. Helen Coltrane (Walters) en haar tiener kinderen Conrad (Rathbone) en Lenore (Braddy) hebben onderdak gevonden bij Darryl (Mapother), de broer van haar man, in een huisje in de woestijn. Nadat de familie eindelijk zijn rust heeft gevonden, komt er een nieuwe uitdaging door de komst van Sarah (Vassilieva), een mooi nog problematisch pleegkind, die een belofte van Robert int. Hij had haar namelijk belooft om haar in huis te nemen. De rouw van de familie Coltrane verandert langzaam in tragische en onverklaarbare incidenten die hen overkomen.

Helen Coltrane

Darryl Coltrane

Lenore Coltrane

Sarah Parsons

Conrad Coltrane

Elise Montoya

Talk Show Host / Radio DJ (stem)

Real Estate Agent

Social Worker

avatar van Waku

Waku

Dit klinkt wel heel erg "Orphan" herkenbaar.

avatar van stef89

stef89

Waku schreef:

Dit klinkt wel heel erg "Orphan" herkenbaar.

Tja, zekers weer zo'n rip-off.

• 20925 berichten

Matige thriller waar meer in had gezeten , weer met Sofia Vassilieva die in My Sister's Keeper ook geweldig was.

avatar van paramount

paramount

It hurt how bad.

avatar van pmdk

pmdk

ach het was niet verkeerd maar als je eerst deze film had gezien en dan orphan dan had tie van mij toch redelijk gescoord maar tja ik heb orphan gezien dus krijg van mij een 2tje voor de moeite

avatar van Leila85

Leila85

bwa niet echt fantastisch, maar gewoontjes. zou het geen horror kunnen noemen.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

klinkt niet echt veelbelovend wat ik hier lees. deze laat ik dan ook maar aan me voorbij gaan

avatar van Noodless

Noodless

Langdradig opgebouwd verhaal waar naar het einde toe pas iets gebeurt. Het verhaal mist toch wel spanning en bepaalde handelingen / gebeurtenissen waren toch wel vrij simpel weergegeven. 4/10

avatar van Nephilim

Nephilim

eerste 2 acts waren erg voorspelbaar maar hadden een creepy sfeertje. 3de act was erg cool. grootste gedeelte van de film zat ik op een 6je niet slecht maar er had meer in gezeten maar het laatste stuk wist de film toch wel memorabel te maken. een 7. En Sofia Vassilieva was behoorlijk fucked up op het laatst. Goed gespeeld.

En drop die Orphan vergelijkingen. Deze film is totaal anders. En killer kid movies gaan terug tot The Bad Seed uit de 50's. En zelfs die was compleet anders in motivatie.