Flying Blind (1941)

1 stem

geregisseerd door Frank McDonald
met Richard Arlen, Jean Parker en Nils Asther

Jim Clark exploiteert met zijn kleine luchtvaartbedrijf pendeldiensten tussen Los Angeles en Las Vegas voor aanstaande echtparen. Clark komt ongewild in de problemen, wanneer zijn toestel tijdens een vlucht gekaapt wordt door een buitenlandse spion. Deze spion heeft een nieuw transformatorontwerp voor Amerikaanse militaire vliegtuigen gestolen en is op de vlucht. Tijdens de achtervolging stort Clark's toestel neer en hij moet samen met zijn secretaresse Shirley Brooks en enkele passagiers proberen te overleven in de gevaarlijke wildernis.