In the Dark (2015)

1 stem

Horror / Thriller

geregisseerd door David Buchert en Chris St.Croix
met Katie Groshong, Natalie Ruffino en William J. Harrison

Twee jonge, vrouwelijke huurmoordenaars treffen in een motel enkele oude videobanden aan. Op elke videoband staat een verhaal. “The Keeper” gaat over een groepje criminelen. Zij ontmoeten een mysterieuze man, die voor hen zowel hun redding als hun ondergang kan betekenen. “Dummy” vertelt het verhaal van een gemaskerde moordenaar met een bijl. In een verlaten ziekenhuis maakt hij meerdere slachtoffers. “To Be Loved” gaat over een wanhopige, eenzame man. Een vrouw geeft hem haar liefde. De man blijkt hiervoor een hoge prijs te moeten betalen.