Pesn Pesney (2015)

Oekraïne
Drama / Romantiek

geregisseerd door Eva Neymann
met Milena Tsibulskaya, Yevheniy Kogan en Arina Postolova-Tihipko

In 1905 wonen de tienjarige Buzya en Shimek naast elkaar in een Joodse sjtetl. Ze spelen dat ze prins en prinses zijn. Shimek verlaat het ouderlijk huis omdat hij niet in de voetsporen van zijn vader wil treden. Jaren later komt hij te weten dat Buzya uitgehuwelijkt zal worden en keert hij terug naar zijn oude huis. Daar ontmoet hij opnieuw Buzya, die uitgegroeid is tot een mooie jonge vrouw. Dan pas beseft hij dat hij nog steeds verliefd is op haar maar dat ze gaat trouwen met iemand anders.

avatar van Decec
Eigenlijk alternatieve titel moet ook toevoegen:
Песнь песней
omdat poster stond ook titel vermeld, vandaar kon ik poster niet te vinden...