Hoods (1998)

Komedie / Drama

geregisseerd door Mark Malone
met Joe Mantegna, Joe Pantoliano en Kevin Pollak

Angelo Martinelli moet van zijn vader, een Italiaanse maffiabaas, samen met 5 anderen de zoon van een concurrent vermoorden. Deze heeft namelijk een bomaanslag gepleegd op een van de gebouwen van Angelo's vader. Het probleem wordt groter als ze er achter komen dat de jongen nog maar 9 jaar oud is.

Deze film was gisteren op 13 street. Helaas heb ik hem gekeken want hij was echt bar slecht. Te lachen viel er nauwelijks iets en alleen op het einde werd het een beetje een drama. De acteer prestaties waren verder bar en bar slecht. Normaal vind ik Jennifer Tily en Joe Pantoliano (beide zijn overigens B acteurs) wel aardig om te zien maar in deze film waren ze niet te pruimen. Zonde van de tijd.