Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Scared Silent (2002)

geregisseerd door Mike Robe
met Reed Diamond, Penelope Ann Miller en Liisa Repo-Martell

Het rustige leventje van Kathy Clifson neemt plots een drastische wending wanneer haar man een nieuwe politieagent in dienst neemt. Kathy werd immers door diezelfde man, als 17-jarig meisje, brutaal verkracht. Na een aantal weken komt Kathy in contact met drie andere vrouwen die jaren geleden hetzelfde lot hebben ondergaan. Ze slaagt erin de andere vrouwen te overtuigen om samen met haar naar de rechtbank te stappen.

standaard voorspelbaar filmpje. Begint aardig, maar zakt gaandeweg in. Toch nog 2 sterren vanwege het redelijk goede begin.

Ik blijf het ongeloofelijk vinden dat sommige vrouwen geen aangifte doen of nog erger pas na 13 jaar.
Tuurlijk is het erg en ja ze zijn bang maar niks zeggen kan er voor zorgen dat de dader in dit geval de politieman ongestoord jaren door kan gaan.