ad

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: James Adam Tucker

Met onder meer: Melissa Bacelar, Joshua Nelson, Joshua James

IMDb beoordeling: 3,3 (125)

Releasedatum: 4 januari 2008

Over Pink Eye

Pink Eye is een psychiatrie die meer lijkt op een gevangenis en is geplaatst in een kleine stad aan de bovenkant van de staat New York. Op deze plaats zijn een aantal experimenten met medicijnen onverklaarbaar genoeg verkeerd afgelopen. De patiënten komen op een ziekelijke manier om het leven en diegenen die de experimenten overleven worden boosaardige, moordende gekken. Het is slechts een kwestie van tijd voor de hel compleet losbarst en de patiënten hunkeren naar hun vrijheid om zo hun wraakzucht aan de wereld te laten zien. Wanneer één patiënt, kwaad en ongelofelijk geschift, weet te ontsnappen, zaait hij dood en terreur onder de inwoners van een onschuldig dorpje.

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Psychiatrische instelling geeft hun patiënten PCP en met name op de alsmaar Edgar Allan Poe-citerende albino met ernstige psoriasis heeft dit nogal agressieve gevolgen.

Cheapie-horror die er binnen vijf minuten de goorste scene uitgooit (dame krabt haar ogen eruit) en daarna was het een beetje over qua spectaculaire gore.

Zoals gebruikelijk in het genre slecht geacteerd, plot dat eindeloos volgeluld wordt om maar een beetje aan een redelijke speelduur te komen, lelijk gefilmd...toch een heel klein ietsiepietsie beetje beter dan de meeste soortgenootjes omdat we toch wel een klein beetje medeleven hebben met onze Edgar.