Barambuneun Nalimyeon Apgujeongdopge Gayahanda (1993)

Alternatieve titels: On a Windy Day We Must Go to Apgujeong | 바람 부는 날이면 압구정동에 가야 한다

1 stem

Zuid-Korea
Drama / Romantiek

geregisseerd door Ha Yoo
met In-su Choi, Jeong-hwa Eom en Hak-pyo Hong

Yeong-bun is een dichter die ervan droomt ooit een regisseur te worden. Hij filmt de levens van de mensen om hem heen in Apgujeong, een van de meest moderne en internationale wijken in Seoel. Wanneer hij Hye-jin filmt in haar rode cabriolet, wordt hij verliefd op haar en besluit hij dat hij niet meer zonder haar verder kan leven.

avatar van kinjutsu
Debut van Ha Yu, regisseur die later in zijn carrière de epische misdaadfilm "a Dirty Carnival" zal maken.

avatar van kinjutsu
"zou maken".