On the Edge of Innocence (1997)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Peter Werner
met Kellie Martin, James Marsden en Lisa Jakub

Zij is op de vlucht voor haar problemen. Hij is op de vlucht voor de politie. In een psychiatrische inrichting ontmoeten Zoe en Jake elkaar, en worden verliefd op elkaar. Beiden voelen zich onbegrepen door hun ouders en onrechtvaardig behandeld door een harde kille samenleving. Ze besluiten te ontsnappen uit de inrichting, maar wat begint als een roekeloos avontuur, wordt al snel een reis van innerlijke bewustwording, waar angst, twijfel en kwetsbaarheid samenkomen met passie, eerlijkheid en vriendschap en waar uiteindelijk de liefde alles overwint.

avatar van Rascal
Jahwel vond ik wel mooi deze.

avatar van narva77
Vond ik nou ook.

avatar van soom
Ik heb hem gezien toen ik heeeeeeeeeeeeel erg jong was, en op de een of andere manier is het verhaal me altijd bijgebleven. Ik vond vooral het einde mooi en erg sterk van hen allebei. Kellie Martin speelde een goede rol, herinner ik me, en ook James Marsden als Jake is goed gecast. Ik wil hem eigenlijk nog wel een 2e keer zien.