Familjehemligheter (2001)

Zweden / Noorwegen
Drama / Komedie

geregisseerd door Kjell-Åke Andersson
met Rolf Lassgård, Maria Lundqvist en Emma Engström

Zweden, herfst 1978. Tennisster Bjorn Borg is een nationale held, kernenergie is het gesprek van de dag en er is verontrustend nieuws over Punks in Engeland. In deze roerige tijden probeert de familie Bendrick zich staande te houden. Bosse, Mona en hun drie kinderen Ola (17), Katta (15) en Moran (12) wonen schijnbaar naar volle tevredenheid en gelukkig samen in het huis dat Bosse bouwde. Maar schone schijn bedrieg, want onder de oppervlakte broeit van alles. Moeder heeft een heimlijke relatie met een oude vriend, vader probeert angstvallig te verbergen dat het huis op in storten staat, Ola zit midden in de puberteit en Katta wordt voor de eerste keer verliefd. De enige die de rampzalige ontwikkelingen ziet aankomen is Morgan.

Tijdje geleden gezien. Was niet heel erg boeiend met uitzondering van een paar hele sterke grappen. 3*

FisherKing
Waar heb je deze dan gezien Gotti ?

FisherKing
Je moet deze film niet verwarren met de goede Noorse serie van 4 afleveringen geloof ik. Rolf Lassgård speelt daarin niet mee. Deze film wil ik graag zien als ie hier eens een keer uitgebracht zal worden.

Kwam een tijdje geleden (half jaartje schat ik) een keer op (ik geloof) Nl3. En ik weet zeker dat het deze was

avatar van narva77
Deze is idd op TV geweest; werd toen vergeleken met 'The Ice Storm'.

Dus gemist; stom stom

avatar van Goodfella