Pastor Brown (2011)

geregisseerd door Rockmond Dunbar
met Salli Richardson, Nicole Ari Parker en Keith David

Jessica "Jesse' Brown, vervreemd van haar familie, keert na jaren terug naar Atlanta om voor haar zieke vader, een prominente pastoor van één van de oudste kerken van de stad, te zorgen. Op zijn sterfbed vraagt Joseph Brown aan zijn dochter om voor de kerk te zorgen. Maar hoe zien de mensen die de macht in de kerk hebben de losse levensstijl en foute verleden van Jessie? Jessie krijgt te maken met veel uitdagingen; een tienerzoon, een jaloerse zus, een ambitieuze pastoor en een bloeiende romance met een Islamiet.