Saint Dracula 3D (2012)

Verenigde Arabische Emiraten
Horror / Romantiek

geregisseerd door Rupesh Paul
met Mitch Powell, Patricia Duarte en Daniel Shayler

Dracula verbergt zich in het donker en wacht hongerig op zijn reeds lang verloren liefde, en hij is uit op wraak. Zijn volgelingen wachten op zijn terugkomst. Dan keert zijn verloren liefde weer in de gedaante van een non, Clara, passioneel maar nog steeds sterfelijk. Clara raakt betoverd door de katholieke kerk, en het Vaticaan zet een val uit.

avatar van PeterW
Ik heb 'm afgezet.