Lusers, los Amigos No Se Eligen (2015)

Alternatieve titel: Lusers

Argentinië / Chili / Peru
Komedie / Avontuur

geregisseerd door Ticoy Rodriguez
met Carlos Alcántara, Pablo Granados en Felipe Izquierdo

Drie mannen, afkomstig uit Chili, Argentinië en Peru, moeten te voet een uitweg vinden uit het Amazoneregenwoud als ze verdwalen op weg naar de Braziliaanse WK-finale. Ze krijgen te maken met een inheemse stam en een gestolen beeldje dat veel geld waard is. Met het verstrijken van de dagen ontstaat er een hechte vriendschap tussen de mannen.

avatar van bjerik76
trailer ziet er leuk uit, alleen verklapt de trailer wel een hoop hoe ( en of) ze uit alle bovenstaande problemen ontsnappen.