Thoda Pyaar Thoda Magic (2008)

India
Romantiek

geregisseerd door Kunal Kohli
met Saif Ali Khan, Rani Mukherjee en Rishi Kapoor

De rijke maar eenzame industrieel Ranbeer Talwar (Saif Ali Khan) heeft iedereen van wie hij hield verloren. Zijn leven wordt op z'n kop gezet als hij de zorg krijgt toegewezen over vier weeskinderen. Helaas kunnen ze helemaal niet goed met elkaar overweg. Ze voelen zich zo ongelukkig, dat ze bidden tot God om hulp. En die krijgen ze. Hij stuurt de ondeugende maar aardige engel Geeta (Rani Mukherjee) om Ranbeer en de kinderen tot elkaar te brengen. Geeta ontpopt zich als kindermeisje en brengt vrolijkheid, magie en liefde in hun levens.

avatar van tn2543
Ik had in eerste instantie gedacht dat deze film heel veel weg zou hebben van Hum Tum en Salaam Namaste, maar niets bleek minder waar. Deze film is echt voor kinderen, daarom vond ik deze film geen bal aan. De grappen waren slecht en te ' childish'.

Ik gaf een 1.

avatar van Social-Mask
Jah, mijn zus had deze gezien en vond hem ook heel slecht. Jammer dat Saif de laatste tijd niet veel goeds heeft kunnen brengen.

Ik vond het een leuke film, natuurlijk moet je een goed gevoel voor fantasie hebben. Het is wel een kinderfilm, maar daarom heb ik hem ook met mijn broertje gekeken.

avatar van MovieQueen
Mooie film, maar toch meer voor kinderen.

Ik moest een dvd meenemen voor mijn neefjes verjaardag dus had ik een kinder film voor hem gekocht besst leuk niet al