Ya Zhou Mi Mi Jing Tan (1966)

Alternatieve titels: Asia-Pol | Asiapol Secret Service | Ajia Himitsu Keisatsu | 亞洲秘密警探 | アジア秘密警察

Hongkong / Japan
Drama / Actie

geregisseerd door Akinori Matsuo
met Jimmy Wang Yu, Hideaki Nitani en Jo Shishido

De jonge agent Yang Ming Xuan (Jimmy Wang Yu) is een topagent van de Japanse tak van Asia-Pol, een geheime politieorganisatie. Ze staan op het punt een grote criminele organisatie op te rollen die grote hoeveelheden goud Japan binnensmokkelt. Het lukt Yang Ming Xuan om de laatste lading smokkelwaar te onderscheppen maar dan slaan de smokkelaars keihard terug, zonder oog te hebben voor hun eigen mensen of de lading goud.