Cattle Call (2006)

Alternatieve titel: National Lampoon's Cattle Call

geregisseerd door Martin Guigui
met Thomas Ian Nicholas, Nicole Eggert en Paul Mazursky

Drie eenzame kerels zetten een valse casting op poten om de beste dame te vinden voor echte actie. Sherman en Glenn zijn op zoek naar een 'korte wip', maar Richie Ray is op zoek naar de ware liefde. Net wanneer zij de perfecte meisjes gevonden hebben, komt de waarheid aan het licht. Natuurlijk willen deze actrices de 'rol' nu niet meer, maar zij willen zich wreken.

COBHC
Vermakelijke komedie! Deze film is eigenlijk net iets teveel van wat we al hebben gezien. Ik zag een duidelijk invloed van de American Pie films. Dit kan natuurlijk ook komen door Thomas Ian Nicholas.
Er zitten een paar komische grappen in, maar verder heeft deze film niet veel meer. Er is wel goed geacteerd in deze film, en de film heeft een leuk einde. Af en toe is de film wel moeilijk te begrijpen. Cattle Call is een film die veel heeft gebruikt van andere films, maar daardoor wel vermakelijk is.

Cijfers: 3,0