Pool Party (2007)

geregisseerd door Timothy M. Snell
met Justin T. Bowler, Sarah Horvath en Meredith Giangrande

Al wat Matt wil is slagen in zijn eindexamen als advocaat en het hart terugwinnen van zijn ex-vriendin, Maria. Maar hoe moeilijk kan dat zijn? Zeker, hij is al tweemaal gezakt, hij werkt voor een gek die hem op zijn huis laat passen terwijl hij studeert, de baas zijn kinderen zijn vastbesloten om een party te geven, hun vrienden willen hem op elke manier afleiden van zijn boeken, hij heeft een eigenaardige kamergenoot en de buren willen hem bekeren. Maar dat alles kan hij aan... ja toch?

avatar van PatSavage
absoluut te vermijden, slecht gefilmd, slecht geluid, slecht geacteerd, belachelijke situaties ... genoeg woorden aan vuil gemaakt ...oh, 0/5 mag ik niet geven ... ik vraag me af wat die film 0.5 waard maakt ... misschien voor de acteurs die zich hopelijk hebben geamuseerd tijdens de opnames ... op imdb 3.2/10 en dat is veel te veel

Top film.. Helemaal strak gelegen

deze film heeft het record bij mij om na 10 minuten uitgezet te worden
alleen dat camera werk sloeg al nergens op. acteren net zo slecht en de humor :s

michielgiesen schreef:
Top film.. Helemaal strak gelegen

kan me best voorstellen dat een ander dit wel leuk vind, maar een 5?
zeker weinig films gezien verder

Wat een waardeloze film was dit zeg, het hele verhaal sloeg nergens op het enige waar de film punten voor krijgt is voor de lekkere wijve erin
ik had er veel meer van verwacht zeker omdat was aangegeven dat hij was gemaakt door de makers van american pie

avatar van gollumsworld
Niet te veel gewoon slechte film zonder echte inhoud.

Wat een zaad film is dit heb hem van de week zitten kijken wel helemaal, maar wat een onzin allemaal geen mooie verhaal zit er in. Al moet ik het dan wel doen om de leuke meiden die er in spelen dat is enige plus punt

avatar van gregory804
DvdL schreef:

Er staat duidelijk op de posters: from the producers who SAW american pie, dus niet de makers ervan

avatar van Pelagatti
Karige film met slecht camerawerk. Ik keek de film toen ik aardig wasted was rond 3u snachts en heb toen toch nog een paar keer moeten lachen al was dat in de meeste gevallen om de karige grappen en karakters. Voor alle filmmakers...alleen kijken als je wilt weten hoe het niet moet!

avatar van Gameover
zeer teleurstellend

avatar van Noodless
Geen punten bij moviemeter voor mij. Verdient zelfs geen 0,5 !
Ik had er al een paar gezien dit jaar die solliciteren naar slechtste film van het jaar. Deze komt bij het lijstje ! 0/10

avatar van Nick.
Ik vind die teen-films wel leuk, maar deze....
om ziek van te worden