Fall (1997)

Romantiek / Drama

geregisseerd door Eric Schaeffer
met Eric Schaeffer, Amanda De Cadenet en Rudolf Martin

Michael Shiver is een vrije dertiger en taxichauffeur in New York. Op een dag komt Sarah Easton bij hem in de taxi te zitten. Zij is een 28 jaar, succesvol fotomodel en getrouwd met Phillippe, die voor twee maanden in Madrid zit. Hij probeert haar te versieren, maar zij houdt hem op afstand. Dan komen ze elkaar weer tegen, en kan zij hem toch niet weerstaan. Ze krijgen een verhouding. Hij valt voor haar schoonheid en humor, zij valt voor zijn eerlijkheid en charisma, en bij hem vindt zij alles wat ze bij haar man mist. Door middel van zijn gedichten leert ze echte liefde kennen en waarderen. Toch zijn er twijfels; houdt ze eigenlijk wel echt van hem? Het is nog een moeilijke keuze: kan zij haar huwelijk en haar luxueuze leventje opgeven, om een simpel bestaan te leiden met de man waarvan ze echt houdt?

avatar van narva77
Voor het merendeel zal dit waarschijnlijk een 'cliche-filmpje' zijn, maar ik vond em leuk. Kijken dus.

Ik vond er niks aan