ad

Genre: Drama

Alternatieve titel: Impulsion

Geregisseerd door: Howard Avedis

Met onder meer: Alejandro Rey, John Anderson en Katherine Justice

IMDb beoordeling: 4,1 (370)

Releasedatum: 26 oktober 1972

Over The Stepmother

"She forced her husband's son to commit the ultimate sin!"

Een architect maakt zichzelf bijna gek door te denken dat zijn vrouw een affaire heeft en vermoordt daarom twee collega's en laat een derde man laten opdraaien voor deze misdaden. Zijn eerlijke, trouwe echtgenote kan niet leven met de stress en begint zwaar te drinken en haar stiefzoon te verleiden. Maar nog meer moeilijkheden duiken op wanneer de echtgenoot ontdekt dat zij een verhouding hebben en op een dag volgt hij beide minnaars naar hun afgelegen liefdesnest.

image

avatar van Fransman

Fransman

Toegevoegd door Henk stinissen, maar hij had kennelijk geen zin om hem te bekijken. Kan ik het weer opknappen.

Dertien in een dozijn thriller overgoten met wat seks en relatieperikelen zoals er in die jaren duizenden zijn gemaakt. En ze zijn allemaal te zien geweest op de Nederlandse televisie, want met twee netten moet je toch wat, nietwaar? In feite zijn het allemaal schatplichtige klonen van Peyton Place, zo iemand nog weet wat dat was. Ik vond het toen al niks. En nu nog niet. Het is niet goed gemaakt, niet spannend en het wordt matig geacteerd. Laat dus maar zitten Henk.

• 20888 berichten

Fransman schreef:

Toch zou ik hem graag willen zien ik heb gewoon de film nog niet langs zien komen waar heb jij hem gezien beste Fransman