Tu Peux Garder un Secret? (2008)

Frankrijk

geregisseerd door Alexandre Arcady
met Juliette Arnaud, Corinne Puget en Christine Anglio

Wat heeft Delphine bezield door op een avond aan twee collega's te vertellen dat ze een verhouding heeft met haar werkgever? Na 24 uur doen de roddels overal de ronde. Nu staat ze voor een onhoudbare situatie. Voor haar werkgever zelf is het nog een groter probleem: hij is een knappe man, gehuwd, en heeft nooit iets over haar gezegd. Maar in werkelijkheid heeft hij wel een andere minnares...

Ik ben na een half uurtje gestopt. Terwijl de Franse zulke humorvolle films maken kon dit gekonkel tussen drie dames me niet boeien. Volgende keer een betere keuze maken.

avatar van Brix
Nog niet halverwege afgezet, daarom geen punten.
Niet te harden, vooral het eindeloze hieper geratel van de actrices.
Ik had het graag willen volhouden vanwege Pierre Arditi, die ik graag mag zien acteren, maar het was té erg.
Hoofdrolspeelster Arnaud stond mij daarbij erg tegen qua uiterlijk, brrr.