Preston Tylk (2000)

Alternatieve titel: Bad Seed

Thriller

geregisseerd door Jon Bokenkamp
met Luke Wilson, Norman Reedus en Vincent Kartheiser

Preston Tylk is van nature een rustige man. Maar zijn karakter en leven veranderen drastisch als zijn vrouw Emily hem vertelt dat zij een affaire heeft gehad. Emily vertelt het hem, omdat ze bang is dat haar ex-minnaar Jonathan haar wat zal aandoen. vernederd verlaat Preston het huis om over alles na te denken. Thuisgekomen treft hij Emily aan, badend in het bloed. Ze is vermoord! Blind van woede neemt Preston wraak en vermoord Jonathan. Althans, hij denkt dat het Jonathan is.

Spannende thriller met achtervolgingen, en de juiste moordernaar zoeken. Een kat en muis spel. Goede film.