Wake Up and Live (1937)

Muziek

geregisseerd door Sidney Lanfield
met Walter Winchell, Ben Bernie en Alice Faye

De aantrekkelijke Alice Huntley weet Eddie Kane over te halen om te zingen in de radioshow van Ben Bernie. Dit is geheel tot ongenoegen van Bernie's rivaal Walter Winchell. Winchell zet al snel alles op alles om Eddie in zijn show te krijgen.

Dick2008
In werkelijkheid waren het vrienden, maar deden alsof het rivalen van elkaar waren. Ben Bernie was in die tijd een bekende Big Band-leider en Walter Winchell een radiopresentator / roddelverslaggever. En die spelen dus zichzelf.
Van de radio nu voortgezet op het witte doek.
Nou ik vond maar een saaie film. Alice Faye is in het begin nog wel een prettige verschijning. Waarbij ze in de eerste helft, de titelmelodie zingt.
Een satirische musical als On the avenue uit hetzelfde jaar, maar een heel stuk minder. 2.0.