Tennessee (2008)

geregisseerd door Aaron Woodley
met Adam Rothenberg, Ethan Peck en Mariah Carey

De broers Carter en Ellis vertrekken vanuit New Mexico op reis om hun verloren vader te gaan zoeken. Hij is wellicht de enige die Ellis kan redden met diens beenmerg aangezien leukemie bij hem is vastgesteld. Onderweg ontmoeten ze Krystel, een ambitieus countryzangeresje dat hen op hun verdere reis zal vergezellen.

avatar van Dreamboy
kan niet wachten!!!

*Joly*
Hopelijk geen flop voor Mariah,,

Mislukt drama en Mariah wordt met de dag lelijker en gaat steeds meer op een kruising van een hamster en een chimpansee lijken.

Dick2008
stinissen schreef:

Arme Mariah.

Tonyline
Ik heb deze film laats eens gezien en ik moet zeggen Mariah is erg verbeterd! Hij is op zijn gebied (drama/road-movies) erg goed met een pakkend verhaal en vrij goede acteerprestatie's!

En damm.. zelfs zo ziet Mevr.Carey er nog hot uit!

Als je niet weet welke film je wilt zien ga dan zeker eens deze zien. (Alleen jammer dat hij nog niet hier in NL verkrijgbaar is.)

Ik geef hem gewoon een *4.5!! Omdat, hij zeker een mooie film is!