El Destierro (2015)

Spanje

geregisseerd door Arturo Ruiz
met Eric Francés, Monika Kowalska en Chani Martín

Terwijl de Spaanse burgeroorlog volop woedt in de vlakten, is het in de heuvels rustig en ligt het vol sneeuw. De beginnende priester Teo wordt verzonden naar een verlaten buitenpost, om er mee te waken voor het leger van Franco gedurende zes maanden, samen met zijn collega-soldaat Silverio. De spanning wordt verergerd als ze een gewonde jonge Poolse vrouw gevangen nemen. Omdat ze lid is van de Internationale Brigades, moeten ze haar normaal meteen neerschieten. Maar beide mannen houden haar liever in gevangenschap.

avatar van 606
Mooie poster, en verhaal klinkt goed.