Une Manche et la Belle (1957)

Alternatieve titels: What Price Murder? | A Kiss for a Killer | The Evil That Is Eve

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Henri Verneuil
met Henri Vidal, Mylène Demongeot en Isa Miranda

Betty Farnwell, een rijke weduwe die in Nice woont, beslist om te trouwen met Philippe. Hij is knap maar alleen in zichzelf geïnteresseerd. Kort nadat ze getrouwd zijn ontmoet hij de mooie jonge Eva, Betty's nicht en wordt verliefd op haar. Ze worden minnaars maar het probleem is dat zij even berekend is als hijzelf. Zij vertelt hem dat ze een rijke man zal huwen. Philippe kan dit vooruitzicht niet aanvaarden en vraagt haar te helpen om samen zijn eigen vrouw te vermoorden.