Storm Chasers: Revenge of the Twister (1998)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Mark Sobel
met Kelly McGillis, Wolf Larson en Liz Torres

Als een plotselinge tornado een kleine stad in Colorado verwoest, komen dertig mensen om het leven. Één van hen is de meteoroloog Jim Marshall, wiens vrouw op onderzoek uitgaat hoe dit had kunnen gebeuren. Zij werkt daartoe de theorie van haar man, over hoe tornado's voorspeld kunnen worden, verder uit.

Niet bijzondere TV-productie geregisseerd door een regisseur zonder inspiratie. Dat is veruit de grootse probleem van deze film. Niet geheel mislukt want de tornado's zagen er, hoe gek het ook klinkt, best goed uit en het acteerwerk viel wel mee. 2*

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Ben het met Diesel eens wat betreft de ongeïnspireerde regie. Storm Chasers: Revenge of the Twister kabbelt erg langzaam voort en er gebeurt eigenlijk maar weinig. Ook het acteerwerk was erg zwak en de effecten waren tevens behoorlijk matig. Een amusant momentje hier en daar, meer had deze film niet te bieden.

1,5 sterren.

jaws 2
hahaha wat een ongeloofelijke domme fil kwam helemaal maar ook helemaal geen actie deze is helemaal niks vergeleken dan met twister (1996)