• 8.607.498 stemmen

The Beginning of Life (2016)

Documentaire / Familie | 120 minuten

Genre: Documentaire / Familie

Alternatieve titel: O Começo da Vida

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada / Italië / India / Argentinië / Brazilië / China / Kenia

Geregisseerd door: Estela Renner

IMDb beoordeling: 7,5 (956)

Oorspronkelijke taal: Portugees

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Beginning of Life

"If we change the beginning of the story, we change the whole story."

Een van de grootste ontdekkingen in de neurowetenschappen is dat wanneer een persoon geboren is, het niet alleen om een genetische belasting gaat. We worden gevormd door onze genen, gecombineerd met onze relatie met alles om ons heen. Deze documentaire onderzoekt wat ons onderscheidt en wat van essentieel belang is voor ons allemaal, hoe we een betere samenleving kunnen creëren door te investeren in de eerste jaren van ons leven. Wetenschappers, ouders en pleitbezorgers van over de hele wereld tonen aan hoe een betere zorg voor kleine kinderen een positief effect heeft op de evolutie van de mens.