Dans les Forêts de Sibérie (2016)

1 stem

Frankrijk
Avontuur

geregisseerd door Safy Nebbou
met Raphaël Personnaz en Evgeniy Sidikhin

Om een behoefte aan vrijheid te bevredigen, besluit Teddy om weg te gaan van het lawaai van de wereld en vestigt hij zich in een hut aan de bevroren oevers van het Baikalmeer. Op een avond, wanneer hij de weg verliest in een sneeuwstorm, wordt hij gered door Aleksei, een Rus op de vlucht, die reeds jaren verborgen leeft in de Siberische bossen. Tussen de twee mannen met hun grote tegenstellingen groeit al vlug een hechte vriendschap.

avatar van 3 2 1 cut
De muziek van dit album is zeer mooi Ibrahim Maalouf - Dans les Forets de Siberie (2016) - MusicMeter.nl, maar ik zou graag eens de film willen zien. Iemand al gezien ?