Gråtass - Gøy på Landet (2016)

Alternatieve titels: The Little Grey Fergie 1 | Little Grey Fergie - Country Fun! | De Kleine Grijze Tractor en de Dansende Geit

Noorwegen
Familie

geregisseerd door Peder Hamdahl Næss
met Elias Søvold-Simonsen, Stein Winge en Jeppe Beck Laursen

De nieuwsgierige kleine Gustav verhuist naar naast een boerderij. Daar ontmoet hij zijn verrassende nieuwe buren Goggen, Grynet en Gamlefar. Maar het meest bijzonder is de kleine tractor Fergie. Fergie is geen gewone tractor, want dankzij een magische plug heeft hij een hart en kan hij denken en heeft hij gevoelens als ieder ander persoon. Gustavs en Fergies liefde voor het kleine geitje Houdini leiden tot veel avonturen, als ze samen de trofee voor boer Gamlefar willen binnenhalen tijdens het jaarlijkse boerenfestival.