Les Jambes en l'Air (1971)

Alternatieve titels: César Grand Blaise | Week End Proibito di una Famiglia Quasi per Bene

1 stem

Frankrijk / Italië

geregisseerd door Jean Dewever
met Georges Géret, Sylva Koscina en Maria Schneider

César Grand Blaise is een gelukkig man. Hij verricht kleine werkjes maar meestal profiteert hij van het nietsdoen en van feesten met zijn kameraden. Hij is getrouwd met Favouille en ze hebben drie mooie dochters; Sarah, Cécile en Pitou. Cécile is een rebels kind en loopt vaak halfnaakt rond. Op een ochtend is ze de verwijten van haar vader zat en gaat er van door. Samen met enkele vrienden en hun twee andere dochters gaat het echtpaar op zoek naar haar.