Night Games (1980)

Frankrijk / Verenigde Staten
Drama / Fantasy

geregisseerd door Roger Vadim
met Cindy Pickett, Barry Primus en Joanna Cassidy

Een seksueel repressieve huisvrouw is getrouwd met een rijke man, maar een goede relatie hebben ze niet. Een traumatische jeugdervaring blijft door haar hoofd spoken. Ze verblijft door omstandigheden een tijdje alleen in haar groot herenhuis en heeft 's nachts bizarre dromen. In het begin is ze erg angstig en wordt ze achtervolgd door een mysterieuze man in een vogelpak. Na een tijd wordt deze haar minnaar. Is het een droom of werkelijkheid?

avatar van Mac Hammer Fan
Lang geleden ooit eens gezien. Een klappertandende roomsoezige erotische thriller met een dromerige flou-artistique fotografie. Geen hoogvlieger, maar de soundtrack van John Barry was wel een pareltje in zijn genre. Jammer genoeg nooit op CD of plaat verschenen.