Slammer Girls (1987)

Alternatieve titel: The Big Slammer

1 stem

geregisseerd door Chuck Vincent
met Devon Jenkin, Veronica Hart en Samantha Fox

Dit is het verhaal van Melody Campbell, een jong en onschuldig blond meisje, dat beschuldigd wordt voor een moordpoging op de gouverneur. Daardoor wordt ze naar de vrouwengevangenis gezonden, en ontdekt ze een nieuwe wereld, bevolkt met rare mensen, waaronder een ex-prostituee, een nymfomane en een reporter die een verhaal wil schrijven in vrouwen kleding. Wetend dat ze geen voorkeursbehandeling zal krijgen van de bewaakster van de gevangenis en tevens de minnares van de gouverneur, besluit Melody uit te breken, met alle gevolgen van dien.