Pornstar: The Legend of Ron Jeremy (2001)

Documentaire

geregisseerd door Scott J. Gill
met Ron Jeremy, Sharon Mitchell en Troy Duffy

Film over het leven van één van de beroemdste en meest onwaarschijnlijke pornosterren aller tijden: Ron Jeremy. Ron Jeremy voldoet niet bepaald het ideaalbeeld van de gemiddelde vrouw. Een vies, klein, gezet ventje, dat zich in vele films heeft mogen uitleven tussen het voluptueuze siliconenspeelgoed van de Amerikaanse seksindustrie. In de film vertellen de dames onder andere waarom ze liever met Ron werken, dan met al die arrogante, maar welgebouwde, macho's. Toch is de film geen aaneenschakeling van hoogtepunten. Er is ook oog voor de eenzame kant van het sterrenbestaan.

avatar van Macmanus
Deze docu wil ik zien, lijkt me TOP.

FisherKing
Hey Ron Jeremy; wat die vic heeft met die saaie Kung Fu films heb ik met pornofilms : Dat wordt toevoegen

Aha een mede fan.:P

FisherKing
Hee Macmanus ... ja lekker.... als viriele man ga je natuurlijk niet naar die trap-filmpjes kijken he

avatar van narva77
He bah!

He bah!
ja dat is bah; maar die kung fu filmpjes en die ernest filmpjes zijn meer dan Bah

avatar van Macmanus
Zeker weten, Porno RUlezzzzzzzzzzzzz.
en Narva eerlijk zijn he je kijkt het ook elke dag of niet soms?

avatar van narva77
Alleen als het politiek correct is

avatar van Goodfella
Wat een afzichtelijk ventje, die Ron Jeremy.

avatar van Macmanus
ik wist niet dat deze docu tevens een familiefilm is

HAHA het staat er nog ook, wat een lol, ga maar lekker kijken met je familie.

FisherKing
Wat een afzichtelijk ventje, die Ron Jeremy.
Nou knapper dan de meest KungFu gehandicapten; het kijkt wat minder nauw.. En hij heeft een Matje

Ron Jeremy is de beste pornoster altijd goede kwailiteit porno is gegarandeere in een film waar hij in speelt,verder is deze film zeer interresant over hoe hij in de pornoindustrie staat

avatar van Jorick
Een best vermakelijke documentaire, alhoewel het over het algemeen niet veel voorstelt. 2.5*

avatar van mikoz
twinmaster schreef:

de videatheek moet vast gek vanje worden

De docu was een zooitje, maar toch leuk om te zien dat iemand die in zo'n 1600 pornofilms heeft gespeeld en het met ongeveer 4000 vrouwen heeft gedaan eigenlijk een grote Hollywoodster wil zijn in 'gewone' films.

avatar van Alastor
Eerder treurig..

Don_Mat
The man with the legend!!! Of the dwarve with the legend!

avatar van napoleon84
Waar kun je deze vinden ??

Zielige man eigenlijk.

Old skool porno blijft altijd erg geestig. En Jeremy is daar ook wel debet aan. Maar net als er niet erg veel grappig is aan de hedendaagse porno, blijken de helden van vroeger ook eerder treurig.

Zo ook Ron Jeremy. Vadsig mannetje geworden, dat extreem graag in grote films wil spelen. Maar buiten wat mercy rolletjes, komt het niet. Hij blijkt ook nog eens extreem eenzaam te zijn, en geen vrienden te hebben. Vrij treurig. Uiteindelijk blijkt hij eigenlijk niet eens interessant genoeg voor een 80 minuten durende docu. Na een half uurtje was het wel duidelijk. En naast nog wat treurige scènes was er dan ook weinig aan eigenlijk.

2.5 sterren. Tijd en wijle wel een boeiende docu, maar te lang voor een bij nader inzien weinig bijzonder persoon.

avatar van PEN15
Deze altijd al wel eens willen zien, omdat ik hem vaak zag liggen bij FRS en andere winkels en in de veronderstelling was dat het een komedie betrof zoals Orgazmo. Er staan ook van die zelf toegeschreven complimenten op de cover zoals funny en laughing. Die dikke 6 op imdb was alvast veelbelovend. Ik houd niet van docu's en ook hier weer legio oninteressante nobody's die in beeld willen om te zeggen dat hij de legende is.
Oh gossie poeh hee, lekker belangrijk jôh. Zo kan ik ook wel een videoband volschieten. Na 15m had ik er dan ook genoeg van, die 65m zullen ook wel uitpuilen met koetjes en kalfjesverhalen van zijn zuster en pornoactrices. Je zou over the Hedgehog twee soorten docu's kunnen maken. Enerzijds wat de meesten willen zien en anderzijds wat feitjeskijkers graag willen weten. Nou ik er nog eens aan terugdenk, zou deze zo vaak bij FRS blijven liggen omdat er gewoon geen belangstelling voor was?