Ted Sieger's Molly Monster - Der Kinofilm (2016)

Alternatieve titels: Molly Monster | Ted Sieger's Molly Monster

1 stem

Zwitserland / Duitsland / Zweden
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ted Sieger, Matthias Bruhn en Michael Ekbladh
met de stemmen van Sophie Rois, Gerrit Schmidt-Foß en Jay Simon

Molly Monster is het enige kind van Popo en Etna Monster. Ze houdt van spelen met haar vriendje, het opwindspeelgoedje Edison. Als mama een ei legt, die papa moet uitbroeden, vergeten ze het hoedje dat Molly gebreid heeft mee te nemen naar Ei-eiland, waar alle monsters geboren worden. Molly gaat het samen met Edison halen.