Killer's Delight (1978)

Alternatieve titels: The Dark Ride | The Sports Killer

Thriller / Horror

geregisseerd door Jeremy Hoenack
met John Karlen, James Luisi en Martin Speer

Tussen 1975 en 1979 werden knappe jonge meisjes aan de lopende band vermoord en verminkt door een man in een bestelwagen. James Luisi is de politieman die een niets ontziende jacht maakt op de misdadiger, die iedere keer weer weet te ontsnappen. Dan wordt er een dodelijke val uitgezet, en na een zenuwslopend kat en muis spel komt er een schokkend en verrasend eind aan het doden. Gebaseerd op de Ted Bundy moorden.

avatar van brucecampbell
Gebaseerd op de Ted Bundy moorden. Moet toch interessant zijn om deze eens te zien. Hij is te koop hier: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=1002373