Appointment with Fear (1985)

Alternatieve titel: Deadly Presence

Horror

geregisseerd door Ramsey Thomas en Alan Smithee
met Michael Wyle, Pamela Bach en Michele Little

Een stervende vrouw, bewerkt met een slagersmes, vertrouwt de jonge Heather haar baby toe. Zij smeekt dat Heather de baby beschermt tegen de wraak van haar man, maar die ligt al jaren in coma. Heather en haar vriendin Carol verschuilen zich met de baby in een afgelegen huis, diep in de woestijn. Voor hen begint de langste nacht van hun leven, waar ze het moeten opnemen tegen een wezen dat het kwaad in zich draagt, en dat niet te doden en niet te stoppen is.

Zeer ZEER zwakke horrorfilm, die zo ongeveer helemaal geen gore bevat, en belabberde acteerprestaties. Heb de film eigenlijk alleen maar gekeken voor Debbie Sue (Friday the 13th Part V) Voorhees (ja dat is echt haar achternaam) maar ook zij kan het allemaal niet veranderen. Horrorpulp van een niveau dat je zelden ziet. Voer die 0 waardering eens in! 0,5