Le Sadique aux Dents Rouges (1970)

Alternatieve titel: The Sadist Has Red Teeth

België
Horror

geregisseerd door Jean-Louis van Belle
met Albert Simono, Jane Clayton en Daniel Moosmann

Daniel wordt ontslagen uit het ziekenhuis waar hij voor zijn obsessie om bloed te drinken is genezen. Maar zijn leven neemt een bizarre wending wanneer hij een echte vampier wordt en vrouwen begint te doden. Ondanks de steun van zijn jonge verloofde is het lot van Daniel absoluut bezegeld.

avatar van stephan73
Voor de liefhebbers van obscure euro-cult. Deze film zal worden uitgebracht (samen met Van Belle's Forbidden Paris) op DVD door Mondo Macabro! Release is ergens in Februari 2010...

WORLDWEIRD CINEMA: Coming soon from Mondo Macabro: THE SADIST WITH RED TEETH!! - worldweirdcinema.blogspot.com

avatar van Mac Hammer Fan
78 minuten durende eigenzinnige, esoterische en experimentele vampierenfilm in een Arthouse kleedje, doorspekt met fake tanden, fake bloed en zwart-witbeelden over natuurrampen. De affiche is misleidend, want het is beslist geen commerciële prent, ik kan mij voorstellen dat hij wanneer hij uitgebracht werd in de cinemazalen erg flopte. Mondo Macabro's release is eens te meer verzorgd, de print is van uitstekende kwaliteit. Orginele titel is: "Dents Rouges".