Auf Bösem Boden (2007)

Oostenrijk
Horror / Komedie

geregisseerd door Peter Koller
met Aleksandar Petrovic, Birgit Stauber en Kari Rakkola

Romeo en Juliet besluiten een appartement te betrekken in een oude, verlaten fabriek. Er blijkt echter al iemand te wonen... De gestoorde eigenaar van de fabriek en zijn maatje, de makelaar, die er een gewoonte van hebben gemaakt jonge, onschuldige stelletjes te lokken en martelen. Maar Romeo en Juliet blijken allesbehalve onschuldig.

avatar van KW2
KW2
Zaterdag ga ik hem zien op het AFFF.

avatar van Macmanus
Trailer was beter.

Ik was er al een beetje bang voor, maar de film bleek niet zo te gaan als ik had gehoopt. Ik had een beetje op een bad ass film a la Fontiere(s) gehoopt. Maar het bleek allemaal veel komischer te zijn. En hoewel ik daar zeker niet tegen ben, Machine Girl was echt briljant (maar daar dadelijk bij de film meer over) Werkte het hier niet voor mij. Vooral de komische muziek en het dan snel afspelen doet het totaal niet voor mij. En dat extreem overacteren om zo grappig te moeten zijn is funest in my book.

Voor aanvang van de film hoorde we dat de film maar 50.000 euro had gekost. Daarvoor zeker wel respect ziet er helemaal niet verkeerd uit. En met een wat ander soort humor had dit best een favoriet van mij kunnen worden. Maar helaas, is die eer nu voor Machine Girl.

avatar van Vascago
Review klinkt anders wel goed. Hoop dat het was is.