Wasteland (2011)

Avontuur / Sciencefiction

geregisseerd door Kantz
met Garret Sato, Derrel Flynn en Janelle Velasquez

Als een groep religieuze fanatici alles vermoorden wat Keo Tanake lief heeft en hem voor dood achterlaten zint hij op wraak. Deze gelovigen worden gezien als fanatieke ijveraars voor religieuze of ethische denkbeelden en zij wijken voor niets of niemand vanwege hun God. Tanaka twijfelt niet en begint aan een reis vol wraak dat hem door het post-apocalyptische en gevaarlijke land Wasteland voert.

Klinkt leuk.

avatar van HarmJanStegenga
Opzich wel ja. Nu maar afwachten wat het inhoudt.....

Slechtste film ooit.
Echt moet je zien, onder het kijken drie partijen klaverjassen gespeeld.

Plot de slechterik zit op het eind in het lichaam van Keo´s zoon

Film is iets met mutanten en groepjes mensen in een woestijn, b.v. een groepje cheerleaders die schaars gekleed door die woestijn lopen maar opeens een groot arsenaal aan wapens hebben?

Wonder wel (voor het eerst dat ik erop let) goede achtergrond muziek, dus een half punt