Cold Earth (2007)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Frank Falco
met Gary Daniels, Steven Elliot en Ben Shockley

Wanneer een dochter van Darryl Dyke wordt ontvoerd, blijkt dit het werk te zijn van een seriemoordenaar. Dyke gaat op onderzoek uit en het blijkt dat er meer blijkt te zijn dan dat.

Dat was een foutje van mij die 5.

avatar van J0HAN
plama schreef:
Dat was een foutje van mij die 5.

Uhmmm...... dan pas je het aan???

Tijdens de film bleef hij redelijk spannend, maar het eind vond ik niet echt bevredigend. Wij bleven met een hoop vragen zitten.

Bijvoorbeeld wat had het overleden dochtertje van Nicolas Cage nu te maken met het vermoorde of vermiste meisje? De paranomaal begaafde vrouw had dit gezegd, maar dit komt uiteindelijk helemaal niet naar voren?

Naar mijn mening heeft het overleden meisje ze alleen naar de juiste plaats geleid, en onthult dat Darryl dit gedaan had.

Ja soms zit je met vragen na een film; dat heet stof tot nadenken....? Vaak de intentie van de film...

avatar van RickZ
Waardeloos drama over ontvoerd meisje, slecht verhaal, slecht acteerwerk. Ik heb deze film gezien toen die Dark Secrets heette, volgens mij is het dezelfde film.

avatar van 2impulse
Echt een hele slechte film en super slecht acteerwerk. Is lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien.. Het verhaal slaat ook nergens op.. Geen aanrader!

avatar van sinterklaas
rolandow schreef:
van Nicolas Cage ]

Bedoel je niet Gary Daniels? Alhoewel die kop op de poster wel erg op Cage lijkt overgens.