Saeta Rubia (1956)

Spanje

geregisseerd door Javier Setó
met Alfredo Di Stéfano, Donatella Marrosu en Mary Lamar

Alfredo Di Stefano werd geboren in Buenos Aires, Argentinië en speelde als kereltje in de straten met zijn vrienden. Hij had toen geen geld om voetbalschoenen en -kledij te kopen en zo geraakte hij eerst niet bij een club. Maar in de jaren veertig werd zijn talent ontdekt en werd hij aangeworven door het grote River's Plate. Hij zat toen wel nog vaak op de bank. Hij speelde ook zesmaal mee met het Argentijns Nationaal elftal vooraleer hij naar een topclub van Spanje trok en zich daar nationaliseerde. Bij Real Madrid werd hij uiteindelijk een voetbalgod.

Grappig. . ben benieuwd wat ik hiervan kan verwachten.