Fedra West (1968)

Alternatieve titels: Ballad of a Bounty Hunter | I Do Not Forgive... I Kill! | Io Non Perdono... Uccido

1 stem

Spanje / Italië
Drama / Western

geregisseerd door Joaquín Luis Romero Marchent
met James Philbrook, Norma Bengell en Simón Andreu

Na vele jaren keert Stuart terug naar de rancho van zijn vader. Ondertussen is hij dokter geworden. Ter gelegenheid van zijn terugkeer organiseert men grote festiviteiten. Fedra, de nieuwe en jonge vrouw van zijn vader, benadert Stuart en vraagt hem zijn oude wrok opzij te schuiven die hij had omdat ze de plaats van zijn moeder heeft ingenomen. Hij stelt vast dat hij goed met haar kan praten en stilaan groeit tussen deze twee wederzijdse waardering en ze beginnen zich zelfs tot elkaar aangetrokken te voelen.