• 8.605.943 stemmen

Alexander the Great (2006)

Animatie / Avontuur | 80 minuten

Genre: Animatie / Avontuur

Oorsprong: Italië

Geregisseerd door: Daehong Kim

Met onder meer: Mark Adair-Rios en Chris Coppola

IMDb beoordeling: 5,3 (229)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Alexander the Great

Alexander de Grote is de jonge koning van Griekenland die door middel van roemruchte veldtochten zijn wereldrijk wil vergroten. Hij trekt met zijn leger op naar Perzië en verovert steeds meer land, totdat hij zijn hoogtepunt lijkt te hebben bereikt en het lot zich tegen hem keert.

Alexander (stemrol)

Callisthenes (stemrol)

Darius (stemrol)

Old Man / Sculptor (stemrol)

avatar van ...!!john!!...

...!!john!!...

Ik weet niet wat ik van deze film moet verwachten,maar ik wil hem ergens wel graag zien.