El Juego de la Oca (1966)

Alternatieve titel: Snakes and Ladders

1 stem

Spanje
Komedie / Drama

geregisseerd door Manuel Summers
met José Antonio Amor, Sonia Bruno en María Massip

Madrid, de jaren zestig. Pablo, een jonge tekenaar is gehuwd en heeft twee zonen. Op zijn werk ontmoet hij een aantrekkelijke collega en wordt steeds meer tot haar aangetrokken. Wanneer het zomer wordt gaat de familie van zijn echtgenote op reis en zijn vrouw gaat samen met hun twee kinderen mee met hen. Op dat moment begint Pablo met zijn collega een relatie. Maar dan verneemt hij dat zijn vrouw in verwachting is van hun derde kind.

avatar van Mac Hammer Fan
De film won één CEC Award in 1966 en kreeg ook een nominatie voor de Gouden Palm op het Festival van Cannes in het jaar ervoor.