Uilenbal (2016)

Nederland
Familie / Muziek

geregisseerd door Simone van Dusseldorp
met Hiba Ghafry, Mathieu Hinzen en Mimoun Oaïssa

De 8-jarige Meral moet na een verhuizing op een nieuwe school wennen en nieuwe vrienden maken. Als ze in haar slaapkamer een muis vindt besluit ze die mee te nemen op schoolkamp zodat haar moeder de muis niet kan vergiftigen. Maar een muis op schoolkamp, is dat wel zo handig?

Vanaf 12 oktober in de bioscoop (Just Film)

avatar van BlueJudaskiss
Nog niets van gehoord. Ik neem aan dat dit is uitgesteld?

BlueJudaskiss schreef:
Nog niets van gehoord. Ik neem aan dat dit is uitgesteld?

Nee hoor; momenteel te zien in 68 bioscopen

avatar van tattoobob
Best een leuke kinderfilm beetje hetzelfde niveau als Kikkerdril alleen vinden wij die iets leuker.
Verder zijn deze kinderfilms van hollandse bodem altijd wel aardig moet ik zeggen en doen we dat niet verkeerd...best grappige liedjes ook in deze.
En bijna geen een irritant kind te vinden .......bijna.

avatar van Phantasm
Aardige jeugdfilm over vriendschap.

Vind de liedjes een beetje irritant tussendoor.
Niet echt een leuke kinderfilm.