BoyTown (2006)

Australië

geregisseerd door Kevin Carlin
met Glenn Robbins, Mick Molloy en Bob Franklin

Twintig jaar geleden waren Benny G, Tommy Boy, Bobby Mac, Carl en Corey de leden van BoyTown, de allereerste boy band van de jaren '80. Nu werken ze, onder aanvoering van Benny G, aan een comeback. Wanneer hun voormalige manager, nu een succesvolle platenproducer, te hulp schiet, is hun eerste hitje een feit. Wat nu? Een tweede natuurlijk. Maar daar zitten de echtgenotes van deze oudbakken popsterren natuurlijk niet op te wachten. Niet alleen dat: nu BoyTown voor de tweede keer succesvol lijkt te worden, komen oud zeer en twintig jaar oude geheimen boven drijven. Hoe lang blijft BoyTown bestaan.

avatar van Mr. Chiel
Leuke luchtige film over een Boyband uit de jaren 80 die in 2006 weer samen komt. Niet om dubbel te liggen van het lachen, maar een leuke film. *3

"Nummer 1 in Belgie, Duitsland, Zweden en Amsterdam' NEDERLAND! Sukkels!

Steve-a
Deze film is nog best te doen. Hij krijgt hier wel een beetje te laag.

avatar van pieteroyama
Ik heb deze DvD gekregen en aan de waardering had ik er niet veel verwachtingen van. Helemaal niet omdat ik de meeste Australische films niets aan vind.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal mer Mr. Chiel en Steve-a eens ben.

Het is best een leuke en grappige film, en het kijkt heerlijk weg. Boven verwachting stem ik ook voor 3 sterren ***

avatar van lars-pixar
Een heerlijke film in de stijl van de jaren 90 maar ook een film die lekker weg kijkt.
De acteurs zijn goed in hun rol en komen overtuigend over alleen de liedjes zijn wat aan de overdreven kant maar zijn niet voor iedereen storend.

De humor is geslaagd en ging de kant op van Britse humor, ook hier geld voor dat niet iedereen daar op zitten te wachten de film is verder wel goed uitgewerkt en heeft nogal een bizar/verassend eind.

Wayne Hope heeft een beetje stijl (en vond ik wel lijken op) Michael Bolton.

avatar van Richard_Voorhees
Mwoh, ik had het idee dat het allemaal al eens gedaan was en beter gedaan was. Ook hadden er wat mij betreft wel wat meer grappen in mogen zitten. Het einde was dan wel weer verassend, maar weet de film niet te redden. Ze slaan de plank soms erg mis en vooral de zang scènes duren gewoon veel te lang. Een film die ik weer snel vergeten zal zijn.

Deze film is zo slecht dat het soms ook wel grappig is, ze hadden alleen wel een andere soundtrack mogen kiezen Maar als je van overdreven derderangs boyband muziek houdt dan zit je wel goed!

Het eind zag ik ook niet aankomen!