Wiener Dog Nationals (2013)

Alternatieve titel: Hot Dog Derby

Komedie / Familie

geregisseerd door Kevan Peterson
met Jason London, Julian Feder en Alicia Witt

De jonge Danny en zijn familie adopteren een teckel uit het asiel. Tegen alle verwachtingen in weet het hondje Shelly zich te plaatsen voor een voorronde van de Wiener Dog Nationals-race, een race speciaal voor teckels. Ze proberen met alle macht door te gaan naar de volgende ronde, maar ondervinden hevige concurrentie van de regerende kampioen Princess en haar eigenares mevrouw Merryweather. Als ze ontdekken dat Merryweather vals speelt, krijgen ze hulp van Melanie, één van de juryleden van de race.