The Woods Have Eyes (2007)

Thriller / Horror

geregisseerd door Anthony Indelicato
met Frank Adonis, Joseph Anthony en Ron Arabia

Wanneer een groep jonge kampeerders de binnenlanden van de staat New York ingaan, om te zien of de legende van Cappy's hut echt is, komen ze terecht in een ziek spel van jager en prooi. Alles wat ze moeten doen is de nacht overleven, maar Cappy is echt, en de nacht is net begonnen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

avatar van behangdelul
hoe kunnen mensen dit een 1 of een 1,5 geven? 0,5 max omdat het niet lager kan....dit is de slechte film die ik in jaren heb gezien....omfg te slecht voor woorden dit.....echt waar, de slechtste film in jaren!

avatar van Makz
Werkelijkwaar lachwekkend... Zeer slecht.
Na het zien van het einde was de film nòg slechter...

*1,5 (eigenlijk is dat ook nog te hoog. Maar goed, voor de moeite zullen we maar zeggen)

avatar van akira124
if i had words,

die heb ik hier niet voor, afschuwelijk

avatar van chevy93
Geen superslechte film zoals iedereen beweert, maar ja.. het is zeker verre van goed
Met het juiste sfeertje lukte het toch nog aardig.

Één keer maar hoeft niet nog een keer

Toch nog 2,0*. En waarom? Laat ik het maar op 'voor de moeite' houden

avatar van yeyo
Is dit zo een vreselijke rip off van "productiehuis" The Asylum?

avatar van Phantasm
Ik vond de film wel om aan te zien, ondanks de lage score's hier, er zijn wel veel slechtere horrorfilms waar werkelijk niets in gebeurt.