Brother Rat and a Baby (1940)

Alternatieve titel: Baby Be Good

geregisseerd door Ray Enright
met Ronald Reagan, Priscilla Lane en Jane Wyman

De film begint met de drie oorspronkelijke protagonisten na hun afstuderen aan het Virginia Militaire Instituut. Een van hen heeft net gesolliciteerd voor een job als de honkbaltrainer van de Academie en de andere twee zouden zijn assistenten worden. Maar het noodlot achtervolgt hen nadat de twee goedmenende vrienden de coach zijn baby stelen en het kind op het vliegtuig zetten richting Peru. Het kind komt tenslotte goed en wel terug en door de overgrote publiciteit die deze 'zaak' gekregen heeft, krijgt de coach de droomjob van zijn leven.